Dziļāks ieskats rezultātu krāsu skalā un tās izveidē.
PAMATINFORMĀCIJA
Krāsu izmantošana rezultātu vizualizēšanā palīdz izcelt gan izteikti augstos, gan zemos rādītājus, tādējādi veicinot ātrāku un efektīvāku tālākās rīcības plānošanu. Krāsu skala ir izstrādāta tā, lai palīdzētu ērtāk pārskatīt un atrast likumsakarības rezultātos, ērti noteikt, kas, pēc respondentu domām, izdodas labi un kam vajadzētu pievērst papildu uzmanību.
Pozitīvo atbilžu procentu vizualizēšanai rezultātos tiek izmantotas trīs krāsas - sarkana, gaiši pelēka un zaļa. Jo intensīvāk iekrāsoti rezultāti - jo izteikti augstāks vai zemāks rezultāts.
I
KO NOZĪMĒ KATRA KRĀSA?
Ja rezultāts uzrādās sarkanā krāsā, jautājumā minētajai tēmai nepieciešams pievērst papildu uzmanību. Jo zemāks rezultāts, jo izteiktāk sarkanā krāsā tas iekrāsots. Rezultāti, kas ir zem 35%, ir iekrāsoti visintensīvāk, jo tie ietilpst zemākajos 10% no visiem datiem platformā.
Ja rezultāts uzrādas gaiši pelēkā krāsā, tad jautājumā minētā tēma, pēc respondentu domām, ir stabila Jūsu iestādē. Ja rezultāts ir robežās no 60 % līdz 70 %, tas tiek viegli iekrāsots zaļā krāsā, kas liecina par kopumā pozitīvu tendenci.
Šie rādītāji atspoguļo labus vai teicamus rezultātus jautājumā minētajā tēmā. Jo augstāks rezultāts, jo izteiktākā zaļā krāsā tas ir iekrāsots. Rezultāti, kas pārsniedz 85%, ir iekrāsoti visintensīvāk, jo tie ietilpst augstākajos 10% no visiem datiem platformā.
Kronvalda bulvāris 4, LV-1010
edurio@edurio.com