MAN ATSŪTĪTA INFORMĀCIJA, KA NEPIECIEŠAMS AIZPILDĪT APTAUJU, BET IENĀKOT SISTĒMĀ MAN SAKA, KA VISAS APTAUJAS IR IZPILDĪTAS! KO DARĪT?

Ja ienākot Edurio sistēmā Jums rādās paziņojums, ka visas aptaujas ir izpildītas, bet esat saņēmuši informāciju, ka Jums vajadzētu būt iespējai aizpildīt kādu aptauju, tad rīkojieties sekojoši:
imageedit_1_2003450648

Pārbaudiet, vai esat ienākuši atbilstošajā kontā! Lūdzu, aplūkojiet savam kontam piesaistīto vārdu, uzvārdu, izglītības iestādi un klasi, kurus var redzēt ekrāna augšējā, kreisajā pusē!

Ja kāds no šiem konta parametriem (vārds, uzvārds, izglītības iestāde, klase) neatbilst Jūsu kontam, tad, lūdzu, izrakstieties no konta, spiežot zaļo, apaļo pogu loga augšējā, labajā stūrī un izvēlieties opciju "Iziet". Pēc tam ienāciet vēlreiz sistēmā, izmantojot sava konta lietotājvārdu un paroli!

Picture 1
imageedit_3_2965495891

Ja konts ir Jums atbilstošs, bet aptaujas tomēr nav pieejamas, tad vairumā šādu gadījumu Jūs neesat pievienots kā respondents aptaujai vai arī pati aptauja jau ir noslēgusies. Šo informāciju ir iespējams noskaidrot no izglītības iestādes vadības vai iestādes Edurio administratora.

Informācija izglītības iestādes administratoram: Lai pārbaudītu, vai respondents ir pievienots aptaujai, lūdzu, dodieties uz sadaļu "Aptaujas" un konkrētās aptaujas "Respondentu" sadaļā pārbaudiet, vai attiecīgais lietotājs vai klase ir pievienoti aptaujai!

Valoda:

LV
EN

 © 2021 Edurio. Visas tiesības aizsargātas.

 All rights reserved © 2018 Edurio