Pārbaudiet, vai esat ienākuši atbilstošajā kontā! Lūdzu, aplūkojiet savam kontam piesaistīto vārdu, uzvārdu, izglītības iestādi un klasi, kurus var redzēt ekrāna augšējā, kreisajā pusē!
Ja kāds no šiem konta parametriem (vārds, uzvārds, izglītības iestāde, klase) neatbilst Jūsu kontam, tad, lūdzu, izrakstieties no konta, spiežot zaļo, apaļo pogu loga augšējā, labajā stūrī un izvēlieties opciju "Iziet". Pēc tam ienāciet vēlreiz sistēmā, izmantojot sava konta lietotājvārdu un paroli!
Ja konts ir Jums atbilstošs, bet aptaujas tomēr nav pieejamas, tad vairumā šādu gadījumu Jūs neesat pievienots kā respondents aptaujai vai arī pati aptauja jau ir noslēgusies. Šo informāciju ir iespējams noskaidrot no izglītības iestādes vadības vai iestādes Edurio administratora.
Informācija izglītības iestādes administratoram: Lai pārbaudītu, vai respondents ir pievienots aptaujai, lūdzu, dodieties uz sadaļu "Aptaujas" un konkrētās aptaujas "Respondentu" sadaļā pārbaudiet, vai attiecīgais lietotājs vai klase ir pievienoti aptaujai!
Kronvalda bulvāris 4, LV-1010
edurio@edurio.com